Dag 2 Min första kärlek

Hm den va ett helvete.
Han playa mej men trots alla varningar så kunde jag inte låta bli utan jag blev förälskad.
Vi hade ett förhållande i 1 vecka och sen hade vi ett i 1 månad de är kort tid med tanke på att det tog ett helt år att glömma honom.
Jag var verkligen förälskad men de blev som det blev jag fastna i hans dumma spel.
Sen när han skaffat ny brud så mådde jag så jävla dåligt.
Det va lixom jag som satt och mådde skit för att han hittat en annan.
Jag hade nog hellre blivit playad mer än att bli sårad.
Det gjorde så jävla ont.
Jag ser honom ibland på stan och jag kan knappt kolla på honom även fast jag har en ny kille jag älskar mest av allt så får han mej att må så jävla dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0