Dag 3 - mina föräldrar

Min pappa heter Stefan och han är sjukskriven och har varit de i några år.
Han har opererat sig i ryggen och jumsken i år för han hade/har ryggbrock och jumskbrock.
Han har fortfarande jävligt ont i ryggen även fast han har massa mediciner...
Nu håller dom på med en utredning om han kan jobba eller inte och så som det ser ut nu så kan han inte jobba.

Min mamma heter Veronica och jobar på rasta.
Jag kan inte så mycket om henne pga att jag inte är där så ofta.
Anledningen till att jag inte är där är för att hon får mej att må dåligt "/
Det är inte hennes fel och hon försöker nog så gått hon kan men det när man åker dit är det som någon slags dålig energi i mellan oss typ som vi ser oss själva i varandra eller hur man ska säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0