Fredag till måndag

Fredagen blev det att mysa med min älskling som vanligt :P
Lördagen så satt vi barnvakt och sen åkte vi runt lite på stan tills grabben somnat.
Han blir så lugn när han får åka bil.
Söndagen hade min älskling drömt en mardröm och ville att jag skulle hålla om honom och det gjorde jag.....en stund tills jag vände mej om ;)
Jag vände mej inte om med flit utan jag sov.
Jag och min älskling hade även varit tillsammans i 16 månader nu :)
Det känns helt underbart och jag ångrar inte en sekund.
Det blev även så att älsklingen sov hos mej och det var mysigt som vanligt :P
Idag så bjöd skolan på bio :)
Efter skolan åkte jag till skövde men jag hittade inte så mycket.
Jag blir allt mer och mer stressad eftersom jag inte är klar med alla julklappar än och den svåraste är nog vad jag ska köpa till älsklingen :S
bjuder på en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0