Jag har ett så roligt liv!

Jag sitter bara hemma hela dagarna och det finns inget att göra.
Jag har ingen jag kan umgås med förutom min kille.
Alla behöver en vän är det inte så ?
Jag har aldrig haft en riktig vän så jag vet nte hur det är men jag hoppas jag kan få åtminstone en vän någon gång.
Förutom vänner och att jag inte trivs i skolan och sånt så har jag ett bra liv.
Jag har en kille som älskar mej för den jag är och det betyder jätte mycket för mej.
Jag har även en familj som bryr sig fast mamma har det som mej vi har det svårt att visa känslor.
Jag kämpar med mitt liv varje dag och snart hoppas jag att de fan ska bli bra :)
Jag har hoppet kvar och jag ska försöka även om jag kanske inte lyckas med allt så kanske jag lyckas med något :P

Ful bild men den passar bra till sista meningen.
Fuck you till alla som dömmer personer utan att lära känna dom först !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0