känner mej åt sido satt

Det känns som Bastan inte vill träffa mej:(
Han skulle kommit och hämtat mej igår men då jobba han över så det blev inget så han skulle komma några timmar idag men verkar inte som det blir så.
Och jag vill ju träffa honom och sen fråga jag om jag fick låna hans digitalkamera men då svara han bara "så du tycker jag ska åka till götene sen till mariestad och sen tillbaka till götene".
Då svara jag bara "ne det låter onödigt".
Han sa ju att han skulle komma men han ändrar sig som vanligt.
Ibland är det fan som han glömt bort mej.
Jag kan känna mej rätt åt sido satt ibland när han säger att han ska komma och sen gör han inte de och han säger inte till mej att han inte ska komma utan jag får alltid smsa och fråga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0