Lördagen :P

Som vissa av er kanske vet så var jag ju väldigt nere och besviken i torsdags men sen så blev allt mycket bättre.
Först gjorde pappa mej på bättre humör och sen kom älsklingen i alla fall :p
Han fatta nog till slut vad jag menade ;)
Sen på julafton var jag hos morfar och jag hade humörsvägningar.
När pappa väckte mej va jag skit sur och sen när jag kom te mamma så börja jag gråta :S
Men det gick över sen efter ett tag :P
Det var inte så jätte kul hos morfar direkt...
Det fanns inget att göra och kallt var det med så nu har man blivit lite små förkyld bara för det :s
Nu är det lördag och vi skulle åka och shoppa i örebro men det var ju stängt "/
Men lika bra det så man spar på pengarna lite :P
Vi har även firat jul här hos pappa nu och jag är nöjd med mina paket :)
Jag fick en plattång av pappa :)
Snart så kommer min älskling och då ska vi byta paket :P
Undra vad jag kommer få :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0