Bara massa frågor :s

Jag vet inte vad som håller på att hända, jag känner mej gråt färdig men vet inte varför :S
Jag mår även illa i mellan åt och jag måste gå på toa dubbelt så många ggr och sen är jag hungrig dubbelt så många ggr och jag känner mej även svullen och öm över magen, jag har inte en aning om vad de kan vara.
Jag har ju mens just nu så jag äv väl inte gravid ?
Men mamma sa även att man kan få mens när man slutar med p-piller.
Funderar på att boka tid på sjukhuset och kolla upp vad de är som håller på att hända i min kropp.

Bild från google

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag behöver alla förslag jag kan få!!

Ska bli fotograferad i studio på måndag, och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Hade varit jättejättejätte snällt om du vill ge mig förslag, du kan kommentera på bloggen, helst ALLA förslag du kommer på, hur löjliga dom än känns! Alla är tillåtna, jag är verkligen jättetacksam för de som vill hjälpa mig.

Tack på förhand!

KRAM

2011-04-13 @ 20:50:22
URL: http://penella.devote.se/
Postat av: Mella

SV; Tack!

2011-04-13 @ 21:28:06
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0