"/

Jag gick runt på stan med Josse och vänta på att kl skulle bli 4.
Vid 4 då vi kommit fram till ungdomsmottagningen så sitter de en lapp på dörren att dom har stängt denna måndag.
Vi blev lite besvikna, vi hade ju gått runt i 2 timmar i onödan.
Så de blir att åka dit i morgon istället.
Jag ska även till sjukhuset i morgon och pappa skulle hämta mej vid 8.
När jag kom hem så tvinga min mamma mej att göra ett graviditets test och dom jag hade stog ju att man skulle ta under mens dagarna för bästa resultat men de sket hon i hon ville ändå att jag skulle göra de.
Det stod även att man skulle göra de med morgon urin och de har man ju knappast vid kl 5 på dagen.
Så de visa ju att jag inte var gravid men jag ska ju som sagt till ungdomsmottagningen i morgon och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0