Fredag- söndag

Fredags kväll blev rätt lugn.
Älsklingen kom och hämta mej hos mamma och så åkte vi hem till pappa.
De blev bara att mysa och varva ner efter veckan.

Lördag blev de att åka till skövde men älskling, Angi och Josephine.
Vi käka på donken för de var en massa folk på max.
Angelina gjorde en ansiktsmålning.
Sen när vi komm till Mariestad igen så stanna vi på donken och tog en glass :)
Och sen på kvällen så blev de pizza och sen åkte jag och älsklingen och handla godis för vi skulle åka iväg och kolla på film hos Sandy och koppen.
Vi kolla på himmlen är oskyldigt blå, jag tyckte den var bra :P

Idag är de söndag och älsklingen är på ett möte de börja 09.00 och slutar kl 17.00.
Så idag har jag städat, tvättat, tagit lite kort.
Har och ska även ta och passa på att sola lite idag med :)
Jag passar även på att sitta vid datorn i några minuter med :P
Får se vad som händer när älsklingen kommer, jag kan tro att han bara vill ta de lugnt ;)

Bild på Angi från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0