Idag gäller de!

Har varit i skolan men gick hem inan sista lektionen var slut.
Kl 4 öppnar dropp in på ungdomsmottagningen och då ska jag dit och göra graviditets test.
Jag köpte ju de men var tvungen att vänta på mens dagarna och jag och min kille pallar inte vänta vi är nyfikna.
Jag är jätte nervös, visst jag skulle ju bli skit glad om jag var med barn men när man är 16-17 så har man inte direkt någon vidare ekonomi.
Vi får se hur de går.

Helgen : I fredags så tog jag de bara lugnt och älsklingen kom hem till mej.
Lördagen så var det öppet hus på pappas skola så jag ville ju se vart han gick och så ;)
Efter de så skulle lilla Angelina spela fotbollskup för första gången och hon var jätte nervös.
Hon var väldigt duktig för att bara tränat 4-5 ggr och dom andra har ju tränat i kanske 1 år.
Hennes lag förlora men hon var ju inte ledsen ändå för alla fick en midalj :P
Och i söndags så vägra jag bara göra något jag skulle bara ta de lugnt och så var de bara.

???

Kommentarer
Postat av: JULIA BRYNGELSSON

sv: lagt till dig också nu :)

2011-04-11 @ 16:25:51
URL: http://littlefreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0