Jag tycker att

allt är så jävla komplicerat just nu.
Jag orkar inte så mycket för jag är så jävla trött.
Är hemma idag med och jag mår väl hyfsat tror jag men om jag hade gått till skolan idag så hade jag nog varit jätte deppig.
Vet inte vad de är men jag mår seriöst skit i skolan och de kan förstöra hela min dag så lika bra att skita i de, jag går dit när jag orkar.
Vem vill gå till ett ställe som bara får en att må så jävla dåligt ?
Inte jag i alla fall.
Sen är de så komlicerat för jag går nästan hela tiden och tänker på min älskling och om jag är med barn.
Jag vet i alla fall att om jag är med barn så kommer jag behålla de!
Jag får väl se vad som händer här framöver.
Det som händer de händer, right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0