Litte allt möjligt

Jag har varit hos älskingen i några dagar nu så jag har inte kunnat blogga.
Men under dessa dagar så har vi spelat spel med lite roligt folk :P
Och vi har även festat en del :)
Igår så var det en rätt lugn dag.
Jag tyckte de var för varmt ute så jag höll mej nere i den svala källaren.
Älsklingen höll även på med sin rallybil men de tog inte så lång tid som jag trodde.
Men när han var klar kände jag att nu vill jag hem till mej, så vi åkte hem till mej :P
Senare på kvällen så blev de streetrace, de var kul tills civilaren kom...
Älsklingen sov här med och de va jätte mysigt :P
Men tyvär så var han tvungen att åka vid 11 i morse "/
De blir så tomt utan honom :(

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Finns olika, topformula medmera, sök på google, maxosol:)

2011-04-25 @ 18:58:36
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0