En helt underbar helg :D

Hejsan allihop :)
Som vissa av er vet så lasta jag bilen och sånt i fredags sen var de bara att ta de lugnt och vila tills lördag.
På lördag så var de tävling i första hitet kom jag 3a :)
Sen i hit 2 kom jag 5a "/ och i 3dje hitet kom jag 4a :)
Jag kom till b-finalen och jag blev lite besviken för jag var så j*vla trött så jag orkade knappt stå och sen skulle jag köra igen men de gick fint adrenalinet kom sen när man stog i starten.
Finalen starta bra jag låg 2a men sen bröt dom för de var 2st som krocka så de blev omstart (besviken).
Men sen var vi bara 3 kvar i finalen och jag tog starten så j*vla bra men sen fick jag hämd jag kom bara till första kurvan sen så körde båda i mej så jag åkte ut och sen fick inte jag vara med och tävla mer :(
Men jag kom i alla fall 3a :)
Sen var de bara hem och duscha och sen skulle man på kräftskiva.
Kan ju bara säga att man var nästan död men jag och älskling kom inte i säng förren vid 1 och jag somna direkt.

Söndag är man trött men sen fick jag reda på att vi skulle på kalas, tycker bastan kunde sagt de lite tidigare istället för att säga de typ 1 timme innan!
Men aja de var bara att åka dit sen vid 9 kom vi hem till mej och då blev de att lägga sig vid tv och sen sängen.
Tycker att min helg varit gör bra och jag är nöjd :)

Vilken ren spegel....


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg!

Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2011-08-29 @ 17:52:57
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0