Fredag tror jag

Idag är de tydligen fredag enligt min telefon och många andra men när man varit ledig ett tag så tappar man kollen på vilken dag man är på.
Men i alla fall jag passa på att sola lite förut men solen ville bara gå i moln 70% av den tiden jag sola.
Sen kom jag på att jag måste tvätta om jag ska ha några kläder tills i morgon.
Jag har inte berättat de än men jag ska till lysekil i morgon igen fast denna gången blir de inte med familjen utan de blir med älskling, herman och sandra.
Älsklingen är även och spelar paintball idag men några gamla kompisar så får se hur han ser ut när han kommer hem ;)
Ja men nu ska jag väl gå och hålla på med tvätten igen så de hinner bli klart :P

Såhär blir korten när mamma får ta dom.

Kommentarer
Postat av: Jouline

Ja jag har haft en jätte fin dag idag på stan :) Synd att solen ville gömma sig för dig idag då :( Hos mig skiner solen bara den :)

Kram!

2011-08-12 @ 19:23:40
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Jouline

Ja men det får vi hoppas :) Ja visst kan vi göra det, jag läger till dig nu, säg till när du lagt till mig :)Kram!

2011-08-12 @ 20:35:26
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0