Har inte varit hemma

Hejsan allihop!
Jag har inte kunnat sitta vid datorn på flera dagar så här kommer lite om vad jag gjort dom senaste dagarna.
Jag har varit med rebecca i några dagar och sen har jag varit hos älsklingen i dom andra.
Har inte direkt gjort något har mest kollat på tv vilket är sådär kul..
Men igår så fira jag och älsklingen 2 år tillsammans :D
Fast den dagen börja med att vänta på att bastan skulle sluta och sen skulle vi åka ut och sätta upp rally skyltar och de tog lite tid.
Men vi kom till slut till resturangen och vi han äta lite mat i lugn och ro men sen orka vi inte göra något med så vi åkte hem.
Älsklingen skulle med en kompis på rally idag så vi kunde inte vara uppe hur länge som helst igår heller.
Men idag så kommer de några som ska köpa min hamster äntligen blir jag av med den.
Jag har ändå inte tid med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0