Kaos i mitt huvud !

Har precis kommit hem efter att jag följde med mamma, Kim och Erika till skövde.
Kim och Erika skulle hämta ut sina nya förlovningsringar men Kim hade fått fel storlek så han får åka tillbaka i morgon för att hämta ringen.
Men nu till rubriken "kaos i mitt huvud"!
Min bror Kim och pappa håller på och bråkar och de har varit såhär i någon månad nu och jag är den som står i mitten om ni fattar vad jag menar.
Kim lovade att han skulle komma hem och pappa stod och vänta med maten och sen fick pappa nog och ringde och fråga var han var och då hade han åkt till tjejen men man tycker ju att han kunde sagt till!
Då skrev pappa kuksugare till kim för att pappa var besviken på honom.
Men Kim skriver att han bryr sig inte om pappa och han tycker att pappa bara tjatar men de gör han ju inte för de är ju ingen annan i familjen som klagar.
Så jag förstår inte vad Kim's problem är han är så jävla elak.
Pappa skrev till Kim och fråga hur han hadde de och sånt de svar han fick var JAG SKA HA MINA PENGAR!
Pappa har lixom laggt ut 6000kr på Kim's moppekort som han nu vägrar att ta och hur kul är de för pappa som får slänga dom pengarna i sjön ?
Vem är de som är elak egentligen ?
Och nu har mamma köpt en egen lägenhet till Kim och han kommer nog inte få bo där så länge för han slänger ut saker genom rutan.....

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

Sv. Jag ska ha någon i kategorin tutorials, meen ska definitivt göra en ny nååån gång snart, i både video och bild. Men kan ta ett tag så kika in den gamla :)

2011-09-01 @ 11:15:25
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0