Ärligt talat

så vete fan hur jag hade lagt upp min dag.
Men i alla fall nu kommer en sammanfattning av allt.
Jag gick upp och käka frukost sen satte jag mej vid tv och datorn.
På mtv spelade dom 11 låtar med pink och de va jag ju såklart tvungen att kolla på :P
Efter det så slippa jag lite på en stol som jag håller på och renoverar.
Och efter det fick det bli att ta en dusch.
Sen var det även så att jag blev bjuden på fest men senare på eftermiddagen började jag må dåligt så det blev att tacka nej till festen.
Min älskling kom även hit en lite stund men det var bara för att byta bil så honom ser jag inte förren i morgon.
Så nu sitter jag här och har inte en aning om vad jag ska göra ikväll.
Pappa står och fixar pizza vilket nog kommer bli gott :P
Annars blir det väl bara att kolla på tv tills jag tröttnar och går och lägger mej.

Kommentarer
Postat av: Malin

Säljer ett par snygga blåa jeans. i storleken 34.

Intresserad? Kontakta mig [email protected] :D

2011-02-18 @ 20:35:21
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0