handla

Jag har precis käkat frukost.
Och pappa skulle kolla upp hur mycket pengar jag har å kortet för jag måste köpa en present till min älskling idag.
För idag firar jag och älsklingen 18 månader tillsammans :D
Det känns helt underbart :P
Men jag har bara ett problem!
Jag har bara en timme och 30 min på mej att hitta något till min kille och jag har inte en aning om vad jag ska köpa :S
Det kommer bli stressigt att hitta något, vet ju inte ens hur mycket pebgar jag har just nu :S
Min lillasysyter på bilden :)

Kommentarer
Postat av: sanna

hej!

förlåt att jag stör, men jag har hållit på med min design i en evighet och jag undrar om du tkr det ser bra ut?

tacksam för svar



kram (:

2011-02-19 @ 14:30:55
URL: http://ssaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0