Hemma hos johan

Idag var det skolan och den gick rätt segt.
Jag va trött som fan i morse med och sen missa jag bussen.
Pappa var arg som fick köra.
Jag träffa även pappa på stan sen efter skolan och då var han fortfarande lika arg för allt hade jävlas med honom hela dagen.
Han körde mej till mamma där jag lämna väskorna och käka lite mat.
Efter att jag hade käkat ringde johan och fråga om jag ville komma till honom istället eftersom nathalie och han var hemma.
Mamma kommer inte hit förren kl 17.00.
Johan fyller år idag med så det blir nog lite fika och tårta sen kan jag tro :P
Jag ska sova hos mamma inatt och i morgon blir det sjukhuset.
Det får räcka för nu, kanske bloggar mer sen!


can´t tach this nanana MIN MAMMA!
(dålig på engelska!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0