Hos mamma

Är hos mamma idag med, det var skit länge sen jag var här sist.
Men mamma är inte hemma hon kommer typ aldrig hit.
Det finns inte ens någon mat kylen är helt tom.
Och idag sjukanmälde jag mej till skolan men jag vete fan varför :S
Kan vara att jag jämt brukar må dåligt när jag är här speciellt när hon är här med.
Alla ord hon sagt som satt sig inuti mej och som gör att jag hatar vissa folk som inte gjort mej ett skit.
Jag har dåligt självförtroende men hon gör det inte direkt bättre och när jag försöker berätta något så vänder hon mej ryggen.
Jag vill ha en mamma som bryr sig om mej, hon kan knappt säga att hon saknar mej eller älskar mej.
Hon har väldigt svårt att visa känslor och det har jag med men när jag väl öppnar upp mej för henne är hon inte där.
Och hon jämför mej med andra och säger att dom är så mycket bättre än mej.
Känner mej hatad, när jag träffar min familj på stan eller skolan så är det som dom inte ser mej.


Kommentarer
Postat av: Elina

Grymt bra låt!

Hoppas det löser sig med din mamma :)

2011-02-23 @ 11:46:35
Postat av: Emelie

Jag vet :P

Ah fast är aldrig hos henne typ så får väl se hur det blir.

2011-02-23 @ 11:48:58
URL: http://deepinloveemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0