Lördag

Igår kom jag och älsklingen överens om att han skulle följa med och äta mat hos min farmor och sen skulle jag följa med honom på kalas.
Men i morse hade han migrän så det blev ingen middag för våran del.
Jag följde inte med honom på kalaset för jag känner inte direkt för att göra mej i ordning för kalas idag.
Så idag har jag bara slöat framför tv och ungefär så ser resten av min kväll ut.
Ska fråga älsklingen om vi kan åka och köpa lite godis sen :)
( måste ta några nya bilder någon dag med för jag har verkligen inga nu :S )
JAG MÅSTE SOLA !!!!

Kommentarer
Postat av: ~linnea

Fin blogg, allt bra ? :D

2011-02-05 @ 21:20:19
URL: http://privatelifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0