Måndag den 21 de februari

Jag vaknade vid 05.30 när älsklingen skulle åka men sen kunde jag inte somna om.
Så när kl var 05.40 så gick jag upp och satte mej vid tv:en.
Sen vid 06.30 så blev det att ta sig en dusch och sen äta frukost.
Skolan var väl okej antar jag, den är som vanligt.
Jag slutade 11.55 idag och då blev det att vänta på pappa som kom vid 12.35.
Vi åkte först till donken där jag fick en cheesburgare och efter det blev det att åka och handla lite :P
Jag köpte lite godis och giffla bullar som jag ska moffa i mej sen ;)
Jag har även yappat bort mina nycklar :O
Men jag tror att det är älsklingen som fick med sig dom i morse.
Men han skulle kolla sen när han slutat jobba.
Jag hoppas han har dom för dom ligger inte där jag brukar lägga dom :s
Men aja rästen av dagen blir väl att sitta vid datorn tror jag.
Har inget bättre för mej...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0