Min helg i ett

Fredag kväll hände inte något, vi kolla bara på tv eftersom jag hade så förbannat ont!
Och på lördagen skulle jag och älskling åka till Jula men ne då ville pappa med så då bestämde vi oss för att åka på söndagen.
Så istället åkte jag och älskling till karlsson och kolla lite sen köpte vi fika som vi tog med hem till älskling och så fika vi lite med hans familj på hans pappas sida.
Det blev även bio för våran del med.
Vi kolla på åsa-nisse :)
Den var rätt bra :P
Idag söndag så åkte jag älskling och pappa till jula och handlade.
Och vi kom nyss hem, men älsklingen min var tvungen att åka hem.
Han skulle fixa lite med sina bilar.
Jag har även bestämt mej för att åka hem till mamma i moegon med.
Ska försöka vara där hela veckan men får se hur mycket jag orkar.
Kommer nog åka hem till älsklingen någon dag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0