Sommarjobb

Idag är jag hos min mamma och det är väldigt ovanligt eftersom jag aldrig brukar vara här.
Idag när jag sluta skolan så var jag med Rebecca men nu sitter jag och söker sommarjobb!
Jag tycker det är svårt att skriva cv för jag vet inte riktigt vad man ska skriva med.
Vet inte ens vart jag vill sommarjobba så jag får väl skicka ut det lite här och var!
Hoppas att någon nappar på det i alla fall :P
Jag har inte lust att gå hela sommaren utan pengar igen i alla fall!
I morgon blir det att skicka iväg mina cv.
Dom jag fixat hitils vill säga :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! jag tycker med att det är jobbigt att skriva cv har aldrig gjort det förut men det finns sidor man kan kolla upp det så hoppas det kommer gå bra :)

2011-02-23 @ 11:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0