söndag,måndag

Igår var jag med älsklingen så det kunde inte bli något bloggande då.
Vi åkte till karlssons och sen till jysk för att handla lite :P
Jag köpte slippapper så jag kan fortsätta renoveringen med stolen och sen köpte jag en hårfön och det var verkligen på tiden!
Sen blev det att åka hem till mej igen och käka mat sen drack Bastan kaffe med pappa och efter det åkte vi.
Älsklingen har nyss flyttat så det är endel grejer som ska packas upp.
Det blev såklart att kolla på solsodan kl 20.00 med :)
Efter solsidan så kolla vi på familjen addams :P
Idag när jag vakna så mådde jag inte bra :(
Men det blev att åka till stan och vänta på att pappa skulle hämta mej.
Jag var väldigt nere idag så fort jag öppna munnen och skulle prata så ville jag bara gråta, helt utan anledning :s
Jag åkte hem och la mej i sängen och sov i 3 timmar, är fortfarande lite nere men inte lika mycket i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0