17 månader :)

Kärleken : Idag firar jag och min älskling 17 månader tillsammans :)
Jag älskar honom så otroligt mycket så det går inte att beskriva.
Min älskling kommer även hit sen och jag kan knappt vänta, jag saknar honom så otroligt mycket.

Skolan : Nja skolan gick kanske inte så bra idag.
Jag gick upp och käka frukost men sen börja jag känna mej dålig så jag gick och la mej igen.
Övrigt : Jag vakna vid 12 och då var det dags att gå upp.
Det blev att plocka lite på rummet.
Nu sitter jag här och läser lite gamla tidningar :P
Min älskling när han busa lite med Elwira.

Kommentarer
Postat av: Darksess

Grattis :)

2011-01-19 @ 15:21:20
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0