gårdagen :P

Igår så var jag i Jönköping och handlade men mamma, johan och nathalie.
Det händer inte så spec ofta.
Jag köpte 2 förvringslådor och en tavla från ikea.
Det var rätt kul men nathalie blev grinig emot slutet sen men hon var nog bara hungrig för när vi ätit så var allt okej igen.
Jag somna rätt fort när jag kom hem, Angelina sov hos mej i natt det brukar hon göra nu för tiden.
Hon gillar min säng för den är så stor och mysig :P
Ikväll så hoppas jag att min älskling ska komma så jag kan få mysa och pyssla om honom ;)
Jag tycker så synd om älsklingen för han har dragit ut sin andra visdomstand nu så han har skit ont "/
köpte denna tavla (tog bilden från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0