Har bara inte orkat

Igår så orkade jag bara inte sitta vid datorn.
Jag va på rätt bra humör igår även fast en jävla mensvärk och dom i klassen tjata om adhd och att det va tur att dom inte hade det och när man själv har det så blir man inte så glad när folk ser ner på en bara för att man har vissa svårigheter !
På kvällen kom min älskling, jag hade verkligen saknat honom jag ville bara att dagen skulle ta slut så jag fick träffa honom.
Vi kolla på film och han somna och själv så låg jag nog mest och höll om honom och kolla på honom mer än på filmen ;)
Det va så underbart att få se honom ligga bredvid mej, det var så skönt.
Idag är det fredag och älsklingen har åkt till jobbet och själv sitter jag här och lyssnar på musik.
Jag måste nog börja göra mej i ordning snart för ska med en buss som går kl 14.00.
Jag måste hinna duscha och massa.
Sen går bussen till Becca 15.40 pala vänta över en timme egenligen...
Det blir även att sova hos Becca :)
På lördag kväll blir det att åka till älskingen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0