Inte haft tid

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen.
Men jag har mått dåligt och sen umgåts med min älskling så har inte haft tid för datorn.
Min syster har nyss fyllt år och några bilder från kalasen kanske kommer senare.
Jag har även varit på dop i helgen pch jag har även några bilder där ifrån.
Pappa och jag har bytt säng med eftersom det blir trångt att sova två personer i en 105 cm bred säng!
Pappa är dock ensamstående så han tyckte att han behövde inte sin säng just nu eftersom han sover själv.
Jag tycker det är skit gött med en stor säng :P
Nu hade jag tänkt att köpa lite nya filmer för dom som finns här har man sätt 10000 ggr och det är typ aldrig någon som köper nya filmer i denna familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0