Min helg

Fredag: Älsklingen var på kalas och själv orka jag inte sitta hemma och vänta så jag var med Niklas och hans syster Emelie så länge.
När kalaset var klart kom älsklingen och hämta mej och Niklas så åkte vi några varv på stan sen hyrde vi en film.
Karate kid blev det och jag tyckte inte den var bra!
Efter filmen blev det hem och sova.
Lördag: Min morfar kom till stan och vi skulle gå ut och äta.
Men innan vi åkte och käka så åkte jag och älsklingen och köpte Sebbes 20 års present.
När vi var och käka så skulle jag dra bort fläskfilen från grillspättet och det gick ju bra.....
Hälften av min mat låg på bordet, på syrrans taldrick och i såsen ( så kan det gå )
Men jag var inte den ända som gjorde så utan morfar gjorde samma sak fast han gjorde det först.
Efter middagen blev det fest :)
Hade inte druckit på över ett halv år så det var dags nu ;)
Söndag: Det va en slö dag för vi låg bara framför tv:n hela dagen.
Blev att åka hem till mej sen fast sen fick vi åka och handla åt pappa typ direkt när man kommit hem.
Älsklingen sov hos mej med :)
Måndag: Drömde mardröm i natt :S
Men det var så skönt att vakna och se älsklingen ligga bredvid en då så det var bara att lägga sej närmre honom så blev allt bra :P
Jag har även tränat idag med, och snart ska jag väl börja städa lite jag måste verkligen tvätta!
Vad som händer annars idag vet jag inte så vi får se, ska nog söka sommarjobb innan det är för sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0