Saknad

Saknaden är något som kan vara jobbigt men ibland bra.
Men i detta fall så är det om en person jag har haft många minnen med men sen gick vi skilda vägar.
För den personen är jag nu luft.
Det finns ingen återvändo nu och allt var mitt fel så jag får nog skylla mej själv!
Men varje gång jag ser det så mår jag dåligt!
Jag saknar dej även fast du snackat skit om mej och fryst ut mej.
Men alla dom roliga minnena vi hade betyder som ingenting ?
Du har andra vänner och jag har ingen.
Jag har en underbar kille men det är allt.
Ditt liv verkar ha blivit bättre medans mitt fastna i skiten.
Förut var det vi mot alla andra nu har du fått det bättre men jag har fallit ner på botten.
Jag betyder nog inte ett skit för dej för du har nog redan glömt bort mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0