Allt mellan himmel och jord

Jag har märkt att man missar endel när man jobbar.
Såhär ser ungefär mina dagar ut, vakna, gå te jobbet kl 8 slutar kl 17.00, hem och käka, ladda mina batterier inför dagen efter, bloggar om jag orkar, går och lägger mej och så ser mina dagar ut.
Så man hänger ju inte direkt med om vad som händer här omkring.
Hörde att de hänt något i norge men vet inte riktigt vad som hänt.
Har även hört att amy winehouse är död.

Inte för att jag lyssnar på hennes musik direkt men jag hade ändå inget emot henne.
Sen har jag hunnit läsa ett par bloggar idag och ser att några har gjort om sina bloggar och dom är grymt snygga som tex. Meli Här! och Tonje Här!.
Och förra veckan så kolla jag på sons of anarchy för jag hade lite tid över.
Jag kolla på 2 avsnitt och jag fick fan tårar i ögonen, jag blev helt förstörd när dom tog hans 6 månader gammla son :O
Jag hoppas fan Jax dödar irländaren!
Jag kan knappt sluta kolla på de jag vill veta vad som händer så de blir nog och kolla på dom 2 sista avsnitten av säsong 2 i dag :)

Han är så söt!
Men de är min älsking med :P

Kommentarer
Postat av: feztis

Ah, det är skönast att ta det lugnt när man är ledig :)

2011-07-25 @ 19:35:30
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har startat en ny tävling där man kan vinna ett smycke från MEdesign, kika gärna in och var med!

Kram :)

2011-07-25 @ 19:38:03
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0