Svar på kommentar

    
anna om Dagens diss!:
men,vissa hundar kanske vill ha kläder, liksom som nakenhundar jag har en nakenhund jag sätter på den kläder när det är lite blåsigt! annars fryser den ju ihjäl, vill man hellre det?, och ja gvet en hund som inte går ut om det regnar utan regnkläder !
min hund vill nästan alltid ha kläder på sig när det är kallt elr likande om hundaran/katterna vill de tär det ju OK!
 

Fick denna kommentar på ett inlägg som jag skrev om djur som var tvungna att ha kläder.
Svar på kommentar : Jo men jag syftade på djur med päls och deras päls är gjorda för att dom inte ska frysa och om man tar på dom kläder så förstör deras päls och då kan dom inte gå utan kläder sen.
Men om man har kläder på en naken hund/katt så är de väl okej för dom har ju ingen päls att skydda sig med.
Jag har dock inte sagt att om dom vill ha kläder på sig så ska dom inte få de utan dom får ha kläder om dom vill men man ska ju inte tvinga på dom kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0