Usch

De är kvaft idag och i morse så åska det.
Jag gick upp 05.45 precis när älsklingen åkte och sen kunde jag inte somna om så jag satte mej vid tv och sen inte långt efter så kom pappa och angi upp.
Andi somna rätt fort i soffan och pappa gick och la sig nästan direkt.
Jag gick och la mej vid 7 och sen vakna jag inte förren vid 12.
Har även kollat på 4 avsnitt av SOA :)
Man kan nästan inte sluta kolla på dom haha men vill ju inte kolla färdigt på säsongen allt för fort.
Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mej i ordning för älsklingen kommer sen runt 6 kan jag tro och sen ska vi nog bara ta de lugnt och njuta av helgen :)

Kommentarer
Postat av: feztis

Hahah nej SOA är bäst, går inte att sluta titta när man väl börjat ;)



Alltid bra med lite extra pengar ;)

2011-07-01 @ 18:07:25
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: annie

fin blogg :)

2011-07-02 @ 10:55:25
URL: http://bbokeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0