blandat stuff

Måndags: Jag var i skolan men jag kunde verkligen inte konsentrera mej ett skit på de jag skulle göra.
De var otroligt jobbigt hela huvudet känndes som en deg, kände mej helt dum i huvudet.
Sen fick jag köra runt på pappa och syskonen för pappa fick inte köra.
Han drog ut en visdomstand och dom tabletter han tog gjorde att han blev yr och sånt.
Men jag hade ju inget annat att göra så kunde lika väl ta hand om pappa och skjusa dom till fotbollen och sen hem.
Men eftersom jag skulle till mamma så fick pappa köra den lilla sista biten hem och han mådde ju bättre på kvällen när tablettern gått ur lite.
Men jag mådde seriöst skit!
I 3 nätter nu har jag fått ont i magen och mår illa.
De kommer ju bara på kvällarna med :S
Jag har inte en aning om vad de kan vara :S
Men de är otroligt jobbigt att må såhär!

Tisdag: Dagen har ju nästan precis börjat så de har ju inte direkt hänt något.
Jag är inte i skolan idag för jag var otroligt trött så jag kom inte upp.
Hunden är borta med och har ingen aning om vart hon är :S
Tror de är någon som hämtat henne ftersom mamma och johan jobbar länge idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0