dagen och vidare

Idag blev det skövde.
Angelina skulle till sjukhuset så hela familjen hänka.
Kanske dumt att skolka från skolan.
Men först fick jag och eve vänta 1 timme på att dom andra skulle bli klara.
Sen åkte vi in till elinsesplanad där jag köpte ett usb minna på 8 gb och sen ögonskugga på H&M.
Så nu är det bara att komma på något att göra ikväll.
Älsklingen min är på väg uppåt i landet för han ska köra rally i morgon.
Det var tydligen 1 meter snö där uppe.
Jag hoppas han får det kul, men för mej så är det så otroligt tomt här hemma.
Jag har ju inget annat att göra.
Men älsklingen skulle komma hem sent i morgon kväll.
Jag saknar honom så otroligt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0