Dagen

Skolan va tråkigt som vanligt.
Jag sluta 11.35 och kl 12.50 gick bussen hem.
När jag kom hem så tog jag och käka lite mackor, nyponsoppa, en muffins och en näringsdrink :)
Fan vilket tråkigt väder det är idag, de regnar ute :/
Och jag saknar min älskling så otroligt mycket.
Jag får träffa honom sent på lördag kväll.
Han måste fixa rally bilen till helgen då han ska tävla.
Men det är så fruktansvärt jobbigt att vara utan honom.
Han skiacka sms i går natt med, han skrev :
- Förstår att du sover men jag måste ändå skriva, jag känner mig  som en skit just nu, du vet att du betyder allt för mig och jag gör oxå allt för dig, vill bara att du ska ha de bra ;)
men det känns inte som om jag räcker till just nu bara för att de är så mycket med rallybilen:(
och jag hoppas att du inte är arg på mig för att jag inte kan komma, men de är bara nu dom här sista dagarna så lovar jag att jag ska va så mycket jag kan hos dig nästa vecka och på lördag kommer vi väl hem på natten men då kommer jag till dig så vi ses lite i helgen iaf ;) jag saknar dig fruktansvärt mycket och jag önskar att jag aldrig behöver va utan dig ;)
du är bäst ;) älskar dig över allt annat ;).
Kyssar bara din lilla bastan ;)

my love<3

Kommentarer
Postat av: Sandra, låtskriver & sanger!

Ha en strålende dag. Du har forresten en nydelig blogg, vakre deg!

2011-03-09 @ 15:16:14
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0