elev och föräldrar samtal

Kl 19.00 är det dags för elev och föräldrar samtal.
Dom ska snacka om att de är vissa som håller på att förstöra soffor och datorer och sånt.
Tycker det är välfigt omoget av dom som förstör!
Dom ska även snacka om gymnasiet och sånt.
Snart så är iv slut ÄNTIGEN!
Längtar tills det är över jag tycker iv är as tråkigt och verkligen osocialt!
Samma folk hela tiden och sen ska några av dom gå runt och snacka skit hela tiden och dom orkar jag fan inte med.
Och inte fan kan dom hålla käften på lektioner heller!
Jag försöker lixom fixa skolan så jag kan komma in på gymnasium och det är ju inte lättare med sånna idioter i klassen.
JÄVLA FJORTISAR dom borde fan skjutas!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag tycker med att det är onödigt när folk bara ska förstöra!

2011-03-10 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0