I miss my boy

Jag saknar min lilla älskling så otroligt mycket även fast han kommer sen men när vet jag inte.
Jag träffa honom senast i morse men de känns som jag inte träffat honom på hela veckan .
Hoppas han kommer snart :)
Vi har varit tillsammans i 19 månader och lite till men jag är fortfarande ny kär, den pirriga kännslan finns kvar och glädjen att bara veta att han ska komma.
Jag älskar verkligen honom skulle kunna ge upp livet för honom, vill inte leva utan honom i mitt liv.
Han är den rätta, och den ända som verkar orka med mej ;)
Han är den jag vill bo med och skaffa familj med och precis allt ;)
SebastianJohansson och han är bara min :)<33333

Kommentarer
Postat av: BBS

jea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0