Jag satt och tänkte

Jag satt och tänkte på en sak i skolan idag.
De var så att när jag gick i 9an så försökte 2 lärare göra så jag skulle dumpa mitt livskärlek för en som jag hatar och som går mej på nerverna.
Varför skulle jag vilja byta bort han som jag älskar av hela min själ till en jag hatar och bara vill slippa ?
Lärare borde inte lägga sig i ibland, jag älskar vem fan jag vill !
Så fort han den jobbiga smsar så blir man fan arg direkt och vill bara skrika gå och dö din fan !
Det hjälper ju inte att säga dra åt helvete till honom heller!
Och sen ska han jämt kramas och då ska han jämt ta mej på röven :@
Sen försökte han bjuda ut mej på middag, HALLÅ JAG HAR KILLE !!!!!
Seriöst han är så jävla jobbig, fattar inte hur någon orkar med honom!
Sen ljuger han för att folk ska tycka bättre om honom.
Snälla lilla människa ge dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0