Lördag

Jag har lånat min brors dator lite eftersom min är hemma hos mammas kille.
Idag har jag hållt på att städa medan jag vänta på min älskling.
Trodde han skulle komma vid 1 men nu är klockan 3.
Han kommer väll när han kommer men vet ju inte när jag ska börja med maten.
De är rätt fint väder ute idag så jag kanske tar och går ut och går lite :)
Men jag får se hur de blir med de.
Min lillebror ska tydligen lana här idag och min storebror ska ha förfest och jag känner bara att fan för dom om dom stökar ner nu när jag städat.
Känner även att jag tänker fan inte vara hemma idag, de känns som de kommer bli för mycket folk här och sen kommer dom väl tjata som fan så man inte hör tven.
Jag får helt enkelt hitta på något annat i kväll och hålla mej borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0