Måndag

Älsklingen sov hos mej och de va så mysigt.
Jag känner mej trygg när jag är med honom.
Man slipper vara rädd och man kan bara glömma allt runt om kring en.
Han betyder så enormt mycket för mej, skulle kunna ge upp allt för honom.
Känns som jag träffat den rätta i mitt liv.
Det finns ingen annan som har fått mej att känna såhär förut.
Jag är helt förälskad i min SebastianJohansson<3<3<3<3
När älsklingen åkte i morse så kunde kunde inte jag somna om så var uppe och sprang lite sen la jag mej i sängen igen och de skulle jag nog inte gjort.
Jag somna och sen va jag helt snurrig i huvudet, pappa gjorde frukost och jag gick upp och käka sen gick jag tillbaka till sängen.
Jag vakna kanske vid 9 och kände att de blir ingen skola idag.
Jag somna bara om hela tiden så tillslut la jag mej i soffan och kolla på tv istället.
Det ända på tven var Emil i lönneberga och jag kolla på de en stund.
Sen var det 11 at 11 med pink på mtv och hon är ju grymt bra så de fick jag ju inte missa ;)
När alla låtar med pink var slut så blev de duschen och efter de åka in till stan.
Jag åkte till Johan, det hade blivit fel på mammas schema så hon var och jobba.
Har skickat in en till sommarjobbs ansökan nu och jag gjorde en fail.
Sista dagen att söka är i morgon och jag skicka mitt brev idag men de var bara de att jag la mitt brev i en brevlåda där sista hämtningen var kl 2 så de var ju försent.
Men jag hoppas de kommer lösa sig i alla fall.
Jag måste verkligen ha ett sommarjobb!
Annars idag har de inte hänt något och kvällen kommer nog bli lugn för min del. // Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0