Sjukhuset

Sov hos johan och mamma i natt.
Vakna vid 06.30 av alarmet som ringde och vid 06.45 ringrde pappa och fråga om jag var vaken.
Jag var klarvaken och vid 07.00 gick mamma, johan och nathalie upp.
Då fick mamma köra hem mej till henne så jag kunde duscha och sånt.
Trodde inte jag skulle hinna allt på 30 min men det gjorde jag.
Kl 08.00 kom pappa och hämtade mej så åkte vi till sjukhuset i skövde.
På sjukhuset gjorde vi lite tester och det gick väl hyfsat det gick bättre första gången.
Efter sjukhuset så åkte vi och hämta min telefon :)
Och sen köpte jag en ring och ett linne på gina tricot.
Sen blev det att åka hem och äta mat.
Vid 16.00 skulle mamma komma förbi och hämta mej.
Och hitils har jag stått ut med att vara hos mamma.
Men nu är hon ju inte hemma hos sig så då kan hon inte klaga ;)
köpte love ringen!
Bilder från google !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0