Tisdag

Jag har börjat sova otroligt dåligt igen.
Och de fanns nästan ingen mat hemma hos mamma så fick ta enbart mackaroner till frukost.
Jag var inte direkt på något bra humör idag.
Sen smsa jag pappa och fråga om han kunde hämta mej medans han va i stan men ne då han såg smset när han var hemma.
Så jag fick ringa mamma så fick hon köra hem mej till pappa.
Jag tog en banan och satte mej i soffan och kolla lite i tidningar.
Sen vart de mat, de blev potatis och kasler.
Och nu sitter man här och läser lite bloggar och sånt.
Har inte en aning om vad som kommer hända ikväll men de märker jag väll då.
Jag har ju studiedagar nu och de är skönt som fan :)
Min lillasyster som model ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0