Tisdag

Idag blev det i alla fall skola för min del.
Vet inte om jag kommer klara iv jag kanske får gå om och de tänker jag fan inte göra.
Om inte jag kommer in på något program så hoppar jag av för jag kommer inte orka ett år till!
Och idag måste jag läsa ut en bok eftersom vi ska ha prov på den i morgon.
Boken är verkligen as kass den är skriven när dom gick över till högertrafik, de är konstig svenska och boken har inte ens en handling.
Den är så fruktansvärt dålig!
Jag måste även gå ut med hunden sen och efter de blir det nog mat.
tog bilden från http://aaronaxelsson.se/

Kommentarer
Postat av: Aaron Axelsson

Hörru. Det är kanske inte så smart att kommentera ett inlägg på en blogg, och ta en bild från samma inlägg utan att ge riktig credit. En länk kan jag väl få i alla fall, nu när jag tagit en så fin bild. :)



Synd att du inte gillar boken, men jag förstår det. Jag tyckte den var skittråkig första gången jag läste den. Man måste nog vänja sig vid hur Slas skriver för att gilla det.

2011-03-15 @ 18:38:25
URL: http://aaronaxelsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0