Torsdag

Älsklingen ringde mej igår innan föräldra samtalet och fråga om jag ville följa med honom hem sen efter att han varit på kalas.
Det ville jag ju såklart jag hade ju inte träffat honom på länge nu.
det var otroligt skönt att få sova bredvid honom.
Vi vakna väl runt 06.00 i morse.
Vid 07.00 körde han mej till bussen och sen skulle ju det där jävla busskortet krångla så då fick jag betala.
Då var jag arg!
Det kanske inte kosta mycket men jag blev fan arg på kärringen!
Så när jag kom till stan så åkte jag hem till mamma.
Jag var sur och sen va jag rätt nere men nu är det bättre.

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

åh vilken fin blogg du har :) skulle vara jättekul om vi kunde följa varandra på bloglovin så vi kan hålla koll på varandra? :)

2011-03-10 @ 12:15:36
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0