Usch ?

Jag var och träffa en på skolan och jag fick göra massa tester men efter 1 timmer orka jag inte göra flera tester.
Sen åkte jag, mamma, nathalie och pappa till donken.
Det kändes rätt skönt att träffa pappa igen de känns som de va jätte länge sen men de var senast i måndags.
Och pappa sa de att han hade tänkt säga till en kille att hälsa på mej men pappa såg honom peta i näsan och sen stoppa de i munnen (usch!)
Så min kära pappa ändra sig.
Efter donken blev de att åka och kolla på utförsäljning av kläder men det fanns inget snyggt.
Är hemma hos mamma nu och det blir nog att åka och handla när som helst.
Min älskling kom förbi en lite snabb stund vid 4, han var ändå i stan.
Nu måste jag fra för dom tjatar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0