Vad jag stör mej på

Jag stör mej på folk!
Folk som glor.
Folk som är bitchiga.
Folk som jämt tjatar om att få se i cam.
Folk som inte har bättre för sig än att snacka skit om folk.

Det finns en speciell person jag tänker på när jag skriver att jag stör mej på dom som glor.
På min förra skola gick de en liten tjej och hon hade inte gjort mej något men jag hade bara en sån jävla lust att slå ner henne.
Varje gång hon såg mej så glodde hon.
Fan visst de är okej att kolla på någon i en liten stund men de är fan inte okej när någon sitter och blänger på än i flera minuter utan att ta bort blicken.
Jag har sett henne på bussen några gånger och när man sitter några säten bakom henne så vänder hon sig om och glor på en och sen ler hon.
Hon är så jävla ful, jag står fan inte ut med henne!
Men detta är inte över för hon är nämligen med i syrrans fotbollslag och jag pallar inte ens kolla när syrran ska spela för att hon är där.
Vissa folk kan man helt enkelt inte bara tycka om, även fast dom inte gjort ett skit.

Jag hatar även folk som är bitchiga som tror att dom är snyggast på jorden.
Alla har inte bra självförtroende speciellt inte jag.
Och när dom står där och säger jag är så jävla snygg och min pappa betalar allt.
Men hallå alla har inte föräldrar som betalar allt åt en utan vissa jobbar själv och vissa försöker klara sig på de lilla studie bidraget dom får.

Sen har vi ju dom som tjatar om att få se en i cam.
Oftast är de ju killar som tjatar.
Och sen fattar dom inte vad ett nej är heller!
Utan dom ska tjata tills dom får se en naken.
Sånna pallar man ju fan inte med.
Dom kan väl för fan kolla på en porr video istället?
Jag tycker så jävla synd om dom tjejer som inte kan säga nej åt idioterna som tjatar.
Dom kan ju förstöra hela ens liv när dom gör så.
Vissa kan ju känna att de känns som dom blivit våldtagna bara för att dom visat sig naken i cam och anledningen till de är för att dom tjata som fan och att hon inte kunde säga nej.

Och till sist har vi dom som snackar skit.
Visst alla snackar ju skit men nu tänker jag speciellt på dom som snackar skit om sina kompisar.
Jag fattar inte hur dom kan snacka skit bakom ryggen  på sina kompisar, finns ju till och med dom som snackar skit om sin pojk/flickvän.
Jag fattar inte hur dom kan!
Jag har även varit med om de själv att mina kompisar snackat skit om mej och frysit ut mej.
Och sen fick jag nog och satte ner foten!
Egentligen ska man ju bryta all kontakt med dom tycker jag men jag har ju inte gjort de.
Jag pratar med dom men vi umgås inte som vi gjorde förr.
Så nu om någon behandlar mej dåligt så skiter jag bara i den personen för jag har redan varit med om de en gång och jag behöver fan inte vara med om de en gång till!

bild från google

Kommentarer
Postat av: saraa

jävligt bra skrivet hjärtat <3

2011-03-29 @ 18:16:46
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Kan inte annat än hålla med dig, ibland är människor så sjukt dumma att man tappar tron till mänskligheten! ;)

2011-03-29 @ 20:22:51
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0