17 maj

Idag har jag varit i skolan.
Jag har inte varit här på några dagar nu så fick tvinga iväg mej.
Jag överlevde :) även fast de var lite jobbigt i mellan åt.
Vet att jag har lovat bastan att inte röka men idag gick de fan inte låta bli!
Men en positiv sak i alla fall är ju att jag mår bättre.
Vi fick sluta skolan tidigare idag med vi skulle sluta 12 men vi sluta 30 min tidigare.
Så nu sitter jag och väntar på mammi som ska hämta mej så ska vi åka och handla och sen kör hon hem mej till pappa.
Måste även plugga lite idag när jag kommer hem, jag ska göra np uppsatts i morgon.
Jag hoppas de kommer gå bra :P

Kommentarer
Postat av: Sasha

JAg slutade också tidigare :) Skulle egentlgien sluta klockan 15, men slutade 11:30 istället :D

2011-05-17 @ 14:03:54
URL: http://sashas.se
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-05-17 @ 14:47:01
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0