18 maj

I morse var jag skit trött och jag orka knappt gå upp och sen såg jag typ inget de var suddigt jag var verkligen trött.
När de brukar bli såhär för mej brukar jag stanna hemma men de gjorde jag inte idag.
Jag måste bryta den vanan och sluta vara så jävla lat!
Men aja annars var mitt humör rätt bra men de var innan jag kom till skolan...
Jag hatar verkligen skolan, mår så jävla dåligt när jag är där!
Har även brytit ett löfte idag, jag har lovar min pojkvän att inte röka men jag rökte lite både igår och idag.
Jag tycker att om man är nere i humöret och sen om man röker så blir man glad och de känns även lugnande, är de bara jag som tycker så eller är de någon som håller med ?
Har även gjort prov idag och de gick väll hyffsat tror jag.
Nu är jag hemma och tar de lugnt :P
De är kallt som fan hemma tycker jag så jag sitter med filt.
Senare idag så blir det nog att träna, duscha och hoppas på att min älskling vill komma.
Vad har ni läsare gjort idag då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0